Ένα φαινόμενο που παρατηρείται πολύ συχνά κατά τα τελευταία χρόνια είναι η είσοδος σε καταστήματα από ανθρώπους μόνο για να κοιτάξουν και να περιεργαστούν τα προϊόντα ώστε να τα αγοράσουν αργότερα από το Internet σε χαμηλότερες τιμές.
Σε περίπτωση πάντως που ο πελάτης αγοράσει κάτι, του αφαιρούνται αυτομάτως τα $5 της εισόδου. Είναι σαφές ότι κάτι τέτοιο δεν αποτελεί λύση στο πρόβλημα και το πιθανότερο είναι ότι το κατάστημα θα χάσει μεγάλο μέρος της πελατείας του. Άλλωστε υπάρχει και η μερίδα των ανθρώπων που δε σκοπεύει να στραφεί στο Διαδίκτυο για να αγοράσει φθηνότερα, αλλά θέλει μόνο να χαζέψει και αν βρει κάτι που του αρέσει να το αγοράσει…http://perierga.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου