Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Συλλέγει σουτιέν για καλό σκοπό

perierga.gr - Συλλέγει σουτιέν για καλό σκοπό!Ο Chen Qingzu κατάγεται από την Κίνα και είναι 56 ετών σήμερα, ενώ πρόσφατα έγινε θέμα στα κινεζικά Μέσα -και όχι μόνο- αφού έχει στην κατοχή του πάνω από 5.000 σουτιέν.
Και πριν βιαστείτε να με χαρακτηρίσεται ως φετιχιστή, ο σκοπός της συλλογής μου έχει να κάνει με τηνπρόληψη και ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού, καθώς στην οικογένειά μου αρκετές γυναίκες έχασαν τη ζωή τους από αυτή την ασθένεια. Εδώ και 20 χρόνια γυρίζω όλη την Κίνα και συλλέγω διάφορα σουτιέν ενώ κάνω σεμινάρια σε κολλέγια και σχολεία για να ενημερώσω νεαρές κοπέλες για την αρρώστια», λέει στην Daily Mail και συμπληρώνει:
«Ορισμένοι από τους φίλους μου σκέφτονται ότι το χόμπι μου είναι λίγο περίεργο, αλλά εγώ δεν το βλέπω έτσι. Τα σουτιέν αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές στην κοινωνία τα τελευταία 20 χρόνια και ελπίζω ότι με αυτόν το τρόπο δίνω ένα σοβαρό μήνυμα του για την υγεία του μαστού και την πρόληψη του καρκίνου». Ο 56χρονος μάλιστα θέλει να δημιουργήσει στην πόλη Yacheng όπου ζει ένα μουσείο σουτιέν!http://perierga.gr/
perierga.gr - Συλλέγει σουτιέν για καλό σκοπό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου