Δευτέρα, 21 Ιουλίου 2014

Δέκα ερωτήματα-φωτιά από την Μόσχα προς το Κίεβο για την κατάρριψη του Boeing


Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας σε ανακοίνωσή του κατηγορεί ευθέως την ουκρανική κυβέρνηση ότι κωλυσιεργεί στη συγκρότηση διεθνούς επιτροπής για την ανεύρεση των ενόχων της κατάρριψης του μαλαισιανού Boeing 777 κι εκφράζει «θλίψη και έκπληξη» γιατί "κάποιοι στις δυτικές χώρες" προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την τραγική κατάσταση.

Στην ανακοίνωση απευθύνει δέκα ερωτήματα τα οποία όντως η κυβέρνηση του Κιέβου δεν έχει απαντήσει μέχρι σήμερα.
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
«Προσπαθούν ήδη από σήμερα να προσδιορίσουν ποιος είναι ένοχος σ' αυτήν την περίπτωση, είτε ακούμε ότι είναι η Ρωσική Ομοσπονδία και οι ένοπλες δυνάμεις της, είτε οι πολιτοφύλακες της ΝΑ Ουκρανίας»,επεσήμανε ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας της Ρωσίας Ανατόλι Αντόνοφ, τονίζοντας ότι «όλα αυτά μοιάζουν με συνέχιση του επικοινωνιακού πολέμου, που εδώ και πολλούς μήνες έχει αναπτυχθεί εναντίον της Ρωσίας. Τις συνέπειες αυτού του πολέμου αισθανόμαστε τώρα.
Οι ουκρανικές αρχές καλούνται να απαντήσουν άμεσα στα εξής ερωτήματα:
-Προσδιόρισαν τον ένοχο της τραγωδίας αστραπιαία: Κατά τη γνώμη τους, ευθύνονται οι ρωσόφωνοι πολιτοφύλακες. Ποια είναι τα στοιχεία, στα οποία βασίζονται αυτά τα συμπεράσματα;
-Μπορεί άραγε το επίσημο Κίεβο να ανακοινώσει όλες τις λεπτομέρειες χρήσης των συστημάτων Buk-M1 στην περιοχή των εχθροπραξιών και κυρίως, γιατί αυτά τα συστήματα έχουν αναπτυχθεί, εφόσον οι πολιτοφύλακες δεν έχουν αεροπλάνα;
-Ποιες είναι οι αιτίες της αδράνειας των ουκρανικών Αρχών ως προς τη συγκρότηση διεθνούς επιτροπής; Πότε θα ξεκινήσει να εργάζεται; Αυτό αναμένει ολόκληρη η διεθνής κοινότητα.
-Είναι έτοιμοι οι εκπρόσωποι των ενόπλων δυνάμεων της Ουκρανίας να παρουσιάσουν στους διεθνείς εμπειρογνώμονες έγγραφα απογραφής των πυραύλων τύπου «αέρος-αέρος» και «εδάφους-αέρος» από το οπλοστάσιο των αντιαεροπορικών πυραυλικών συστημάτων; Πρόκειται για πολύ βασικό ερώτημα, το οποίο θα μας βοηθήσει να προσδιορίσουμε ποια συστήματα χρησιμοποιήθηκαν κατά του μαλαισιανού Boeing.
-Θα παρουσιαστούν στη διεθνή επιτροπή δεδομένα των μέσων αντικειμενικού ελέγχου σχετικά με τις μετακινήσεις των αεροσκαφών της αεροπορίας της Ουκρανίας την ημέρα της τραγωδίας;
-Γιατί οι Ουκρανοί ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας επέτρεψαν την απόκλιση του αεροπλάνου προς το βορρά, προς την πλευτά της ούτως καλούμενης «αντιτρομοκρατικής επιχείρησης», την οποία διεξάγει το Κίεβο εναντίον του λαού των νοτιοανατολικών επαρχιών της χώρας του (σ.σ.: το defencenet.gr αποκάλυψε από χθες τους σχετικούς χάρτες αλλαγής των αεροδριαδρόμων);
-Γιατί δεν είχε πλήρως αποκλειστεί για τα επιβατικά αεροσκάφη ο εναέριος χώρος πάνω από τη ζώνη των εχθροπραξιών; Πολύ περισσότερο, καθώς στην περιοχή αυτή δεν υπήρχε πλήρης κάλυψη από τα ραντάρ των μέσων αεροπλοΐας;
-Μπορεί άραγε να σχολιάσει σήμερα το επίσημο Κίεβο τις πληροφορίες των κοινωνικών δικτύων, που υποτίθεται προέρχονται από Ισπανό ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, ο οποίος εργάζεται στην Ουκρανία, ότι το καταρριφθέν Boeing συνοδευόταν από δύο πολεμικά ουκρανικά αεροπλάνα;
-Γιατί η Υπηρεσία Ασφαλείας της Ουκρανίας άρχισε να εργάζεται με τις καταγραφές των συνομιλιών των Ουκρανών ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας με το πλήρωμα του Boeing και με τα δεδομένα των ουκρανικών ραντάρ χωρίς παρουσία ξένων εμπειρογνωμόνων;
-Με ποιο τρόπο αφομοιώθηκαν τα μαθήματα από την προηγούμενη ανάλογη καταστροφή του ρωσικού Τούπολεφ-154 πάνω από τη Μαύρη Θάλασσα; Τότε η ηγεσία της Ουκρανίας έως την τελευταία στιγμή αρνείτο οποιαδήποτε συμμετοχή των ενόπλων δυνάμεων της χώρας στην τραγωδία εκείνη και την αποδέχθηκε μόνο αφότου παρουσιάσαμε αδιαμφισβήτητα στοιχεία και αποδείξαμε ποιος είναι ο πραγματικός ένοχος για την καταστροφή.
Σε ότι αγορά το τελευταίο ερώτημα αφορά την κατάρριψη ουκρανικού αεροσκάφους με 75 νεκρούς στην Μαύρη Θάλασσα από ουκρανικά αντιαεροπορικά κατά την διάρκεια ασκήσεων στην Κριμαία, πριν μερικά χρόνια...http://www.apocalypsejohn.com/