Σε περίπτωση πάντως που ο πελάτης αγοράσει κάτι, του αφαιρούνται αυτομάτως τα $5 της εισόδου. Είναι σαφές ότι κάτι τέτοιο δεν αποτελεί λύση στο πρόβλημα και το πιθανότερο είναι ότι το κατάστημα θα χάσει μεγάλο μέρος της πελατείας του. Άλλωστε υπάρχει και η μερίδα των ανθρώπων που δε σκοπεύει να στραφεί στο Διαδίκτυο για να αγοράσει φθηνότερα, αλλά θέλει μόνο να χαζέψει και αν βρει κάτι που του αρέσει να το αγοράσει…http://perierga.gr
Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013
Κατάστημα χρεώνει 5 δολάρια μόνο για να χαζέψεις
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου