Απαθανάτισε, λοιπόν, μερικές από τις ωραιότερες εικόνες του Ντουμπάι στην ομίχλη όπου τα πάντα μοιάζουν σαν να υπάρχει ένας τελείως διαφορετικός κόσμος εκεί πάνω. Οι φωτογραφίες του έκαναν το γύρο του κόσμου κερδίζοντας τα εύσημα, ενώ ο ίδιος δήλωσε πως αν και κατανάλωσε αρκετά… λίτρα καφέ προκειμένου να φτιάξει τη συλλογή «Ντουμπάι στην ομίχλη» θα το ξαναέκανε χωρίς δεύτερη κουβένα, καθώς κάθε στιγμή άξιζε τον κόπο…http://perierga.gr/
Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013
Το Ντουμπάι σε πυκνή ομίχλη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου