Επειδή το σκυλί γεννήθηκε στα Ιμαλάια δεν υποφέρει από την ασθένεια του υψομέτρου, όπως τα περισσότερα σκυλιά, και για το λόγο αυτό τα κατάφερε χωρίς προβλήματα. Η ιδιοκτήτριά του, δεινή ορειβάτισσα, είπε στην Daily Mail: «Όταν τον βρήκα στη χωματερή ήταν 8 μηνών, δεν θα ζούσε πάνω από μια ώρα. Ήταν εντελώς αφυδατωμένος και αδύναμος. Σε λίγες μέρες όμως βρήκε τον παλιό καλό εαυτό του».http://perierga.gr/
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013
Ο πρώτος σκύλος που ανέβηκε στο Έβερεστ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου