Σπάνιο και συνάμα εντυπωσιακό θέαμα που απαθανάτισε στο φακό του ο φωτογράφος Adhi Prayoga στον κήπο του στην πόλη Ματαράμ της Ινδονησίας. «Αφήνοντας πίσω το τέλειο… αντίγραφο του εαυτού της επάνω σε έναν βλαστό δεν θα μπορούσε παρά να μου κινήσει το ενδιαφέρον και να αποτελέσει άθελά της τη… βασική πρωταγωνίστρια στα κλικ μου», δήλωσε στη «Guardian» ο φωτογράφος.http://perierga.gr/
Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013
Μια ακρίδα… ξεγυμνώνεται στο φακό!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου