Η χρήση της Λαμποργκίνι θεωρείται από την αστυνομία σήμα κατατεθέν της ανάκαμψης, μετά την οικονομική κρίση που έπληξε το Ντουμπάι, το 2008 λόγω της κατάρρευσης του κατασκευαστικού τομέα. Τα περιπολικά του Ντουμπάι είναι οχήματα μεγάλου κυβισμού ή 4×4 γερμανικής και ιαπωνικής κατασκευής. Πρόσφατα στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους γύρω από την πόλη άρχισαν να περιπολούν και αμερικανικά Chevrolet σε μια προσπάθεια να περιοριστούν τα περιστατικά οδήγησης υπό την επήρεια μέθης.http://perierga.gr/
Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013
Λαμποργκίνι… περιπολικά στο Ντουμπάι!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου