Η βρετανική ποτοποιία «Old Mayor» εμπνέεται από το… αγλλικό πρωινό και αρωματίζει το ουίσκι με μπέικον! Ένας εκρηκτικός συνδυασμός, έντονος γευστικά και αρωματικά, υπόσχεται να κάνει τη διαφορά. Και πριν εκφράσετε τις ενστάσεις σας, ο υπέυθυνος της εταιρείας είναι αποστομωτικός: «Όπου μπαίνει το μπέικον δημιουργεί τους πιο νόστιμους συνδυασμούς. Αυτό δεν είναι τυχαίο!». Όσοι πάντως δοκίμασαν το εν λόγω ποτό αποκάλυψαν ότι υπάρχει μια έντονη καπνιστή γεύση στο ουίσκι αλλά και μια πικάντικη επίγευση. Οι ειδικοί, πάντως, επισημαίνουν πως ο ιδανικός τρόπος απόλαυσής του είναι… νέτο, σκέτο!http://perierga.gr/
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013
Ουίσκι με γεύση… μπέικον!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου