«Οι φούσκες προβιλίζονται μαγικά, μερικές έσπασαν κατά την πρόσκρουση στο έδαφος και κάποιες διατήρησαν το σχήμα και τη μορφή τους…», λέει η ίδια και συμπληρώνει: «Φύσηξα τις φυσαλίδες και παρακολουθούσα έκπληκτη πώς κάθε φούσκα πάγωνε στον αέρα δημιουργώντας τα δικά της μοναδικά σχέδια. Μόλις ο ήλιος ζέσταινε λίγο την ατμόσφαιρα εκείνες… ξεφούσκωναν, έσπαγαν και σε μερικές περιπτώσεις έμοιαζαν με ραγισμένα αυγά».
Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014
Κατεψυγμένες… φυσαλλίδες!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου